Direktlänk till inlägg 6 april 2009

Galenskap i natten

Av Sofia - 6 april 2009 02:29

Jag blir galen snart!!

Jag har velat sova länge nu...

Först fick jag ju vänta på att tvättmaskinen skulle bli klar. Hänger tvätten och går och lägger mig.


Strax efter klockan ett ropar dottern att hon inte kan sova, då hade jag precis nästan på sekunden somnat. Dottern vill upp och jag vet ju att det kan vara bra att gå runt lite när man inte kan sova. Sen vill hon ligga hos mig en stund. Jag klarar inte av att ligga så tätt, hela kroppen fick panik, gör ju ont överallt så fort någon rör en. Efter ett tag blev dottern lugnare och började nästan somna...


Då kommer mannen ner från övervåningen och gnäller över att nya träningskcykeln gått sönder. Jag säger att klockan är två och vi kan ta det imorgon. Men han tjatar på om att vi köpt en cykel som redan gått sönder, jag säger att vi har garanti, men han säger att det inte är säkert att den gäller för de kan ju tro att vi haft sönder den. Åh, jag blir galen.... Orkar inte  höra hans tjat utan går upp och kollar cykeln. Det är jag som är den tekniska i familjen så det är väl därför han tjatar på mig. Hittade tyvärr inte vad som var felet, men klockan är ju halvtre nu... då brukar man inte leta fel på träningscyklar... åh... vill bara sova....


 
 
amanda

amanda

6 april 2009 02:57

Hej! Jag läste på din presentation att du har pco. Det har jag också. Tänkte ifall jag kunde få ställa några frågor till dig, som jag funderar över, eftersom du förmodligen har mer erfarenhet inom pco. Om det är okej alltså :)

http://amandabergklint.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Sofia

6 april 2009 11:50

Hej Amanda!
Självklart får du ställa frågor om pco. Jag svarar på det jag kan, bara roligt att hjälpa till, om jag nu kan det... det är en knepig sjukdom och jag undrar också en hel del. Men kanske jag vet något och du vet något och så blir vi klokare tillsammans. :)

 
-Nena-

-Nena-

6 april 2009 13:05

Nej det är väl inte precis sådant man vill göra mitt i natten :(
Hoppas du fick sova sen och att det löser sig med cykelen.

http://nena.bloggagratis.se

 
Sofia

Sofia

7 april 2009 06:35

Nena, det blev inte mycket sömn...

Cykeln lämnade vi in till affären, de skall kolla igenom den, det var inget fel som vi kunde fixa själva. Undrar hur länge man får vänta på att få den igen, vi hann bara ha den i fjorton dagar.

http://hoppet.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sofia - 20 januari 2010 23:58

Usch, jag har bara tråkiga saker och gnäll att skriva om just nu. Egentligen så borde man inte blogga då, men då blir ju bloggen tom som den ju varit så länge, alltså tom från uppdateringar.   Har så ont i kroppen, blir galen snart om jag inte få...

Av Sofia - 18 januari 2010 08:58

Natten har varit usel. Har inte kunnat sova... Kroppen värker, och värker och värker och värker... sen värker den lite till.      Jag skall nu efter morgon bestyren krypa ner i sängen en stund igen. En timmer hinner jag vila i alla fall sen måste...

Av Sofia - 17 januari 2010 17:57

Kunde inte sova i natt... kroppen värkte så jag höll på att bli tokigt. vid åtta tiden så lyckades jag i alla fall äntligen sova. Sen sov jag i ca fyra timmar. Är trött och mör i kroppen nu, jag som hade hoppats på en bra dag. Suck...   Ute har d...

Av Sofia - 17 januari 2010 00:40

Ikväll har det blivit en hel del tv-tittande. Suttit i nästan fyra timmar och tittat, var väldigt rastlös på slutet, har svårt att sitta stilla så länge och koncentrera mig. Men det är mysigt att ha hela familjen samlad i alla fall. Att mysa med lite...

Av Sofia - 16 januari 2010 15:37

Usch, jag är verkligen en dålig bloggare... Har inte skrivit på evigheter. Har varken haft ork eller lust. Får se om detta blir en engångsföreteelse eller om jag kan komma igång med bloggandet igen. Jag har mått dåligt nästan hela hösten. Värken...

Presentation

Omröstning

Varför besöker du denna blogg?
 Brukar titta in här då och då
 Trillade in via en sökmotor
 Kom in via "förstasidan"
 Surfade runt och råkade hamna här
 Annat
 Hittade hit via en annan blogg

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6 7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards