Alla inlägg den 7 april 2009

Av Sofia - 7 april 2009 06:41

Så trött jag är...

Lyckades inte somna i natt... Jo, när det var tio minuter kvar innan det var dags att gå upp, då lyckades jag somna. När klockan ringde fattade jag först ingenting. Nu väntar jag på att dottern skall komma iväg till skolan, sen skall jag lägga mig igen och hoppas då på att få sova några timmar. Jag har så ont i huvudet också, men det är väl inte konstigt med tanke på att jag inte sovit.


I eftermiddag skall jag till frisören och klippa mig så jag hoppas att huvudvärken är borta då. Jag har inte klippt mig på fem månader så det är verkligen på tiden. Har bara tagit lite på luggen en gång. Skall bli skönt att få det genomklippt.



Av Sofia - 7 april 2009 00:30

Har varit en tröttsam dag idag...

Vill skriva en massa här men orkar inte. Får nog ta mig i kragen och släpa mig till sängen så kanske jag har nya krafter imorgon istället.





Presentation

Omröstning

Varför besöker du denna blogg?
 Brukar titta in här då och då
 Trillade in via en sökmotor
 Kom in via "förstasidan"
 Surfade runt och råkade hamna här
 Annat
 Hittade hit via en annan blogg

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6 7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards