Alla inlägg den 9 april 2009

Av Sofia - 9 april 2009 19:34

Nu har jag haft några migrän dagar. Usch, inte alls roligt. Mår bättre idag men känner mig fortfarande lite tung i huvudet.


Har kommit efter i mitt arbete här hemma på grund av migränen. Jag håller just nu på att tvätta för fullt, hur det skall bli torrt till imorgon vet jag inte, men jag får väl packa ner blöta kläder då, huvudsaken är att de är med. 


Ja, jag skall alltså åka bort över påsken. Skall hälsa på olika kompisar, skall bli roligt att träffa dem, så längesedan nu. Mannen jobbar ändå hela påsken och dottern skall till sin pappa så jag passar på att åka iväg.


Jag ser verkligen fram mot att komma iväg ensam ett par dagar, inte ofta man gör det. Vi har dragit ihop det gamla kompisgänget och vi skall träffas en kväll och käka mat och prata gamla minnen. Nice :)

Sedan skall jag försöka ta promenader och bara koppla av också, behöver verkligen det.


Men just nu är det full rulle här hemma. Jag skall fixa lite påsk, vilket jag tänkt göra för längesedan men inte haft ork till. Sen skall jag packa alla mina saker och alla dotterns. Ja, dottern gör väl det mesta själv men jag måste ju ändå vara med på ett litet hörn så hon får med det viktigaste i alla fall.


Jag hade tänkt vara klar med all packning idag, ta det lungt nu på kvällen och vara pigg och utvilad imorgon då jag skall köra 45 mil. Men, men... nu lär jag ju till och med packa det sista imorgon innan jag åker. Kläderna är ju som sagt blöta...


Nehej, här hinner inte jag sitta och klaga, nu skall jag packa vidare... 


Hej så länge, tittar in igen senare, om jag orkar...

Presentation

Omröstning

Varför besöker du denna blogg?
 Brukar titta in här då och då
 Trillade in via en sökmotor
 Kom in via "förstasidan"
 Surfade runt och råkade hamna här
 Annat
 Hittade hit via en annan blogg

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6 7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards