Alla inlägg den 1 april 2009

Av Sofia - 1 april 2009 23:51

Vet inte för vilken dag i ordningen som mina höfter och ben värker. Det är sååååååå jobbigt...

Ja, så, nu har jag fått klaga lite...


Ikväll hade dottern sin ridlektion. De hade uteritt idag. De red iväg i nästan en timme, i skogen och på vägar och ängar. Dottern var alldeles salig när hon kom tillbaka. Hon har aldrig ridit ut så förut. På förra ridskolan så kallades det för uteritt när de skrittade ett varv runt hagen med ridläraren gående bredvid sig. Sen red de in i ridhuset igen...


Själv stod jag ute i vårsolen och pratade med de andra föräldrarna. Men det var allt lite kyligt på kvällen, brrrrr

Nästa vecka tar jag nog med mig lite kaffe i en termos...

Av Sofia - 1 april 2009 16:56

Var inne en sväng i stan tidigt imorse, såg då dessa änder vandra omkring mitt i centrum. De var duktiga och gick på trottoaren i alla fall. Jag hoppas de gick tillbaka till ån innan morgontrafiken i centrum började.

Presentation

Omröstning

Varför besöker du denna blogg?
 Brukar titta in här då och då
 Trillade in via en sökmotor
 Kom in via "förstasidan"
 Surfade runt och råkade hamna här
 Annat
 Hittade hit via en annan blogg

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6 7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards