Alla inlägg den 10 april 2009

Av Sofia - 10 april 2009 11:20

Har knappt sovit i natt. Gick och lade mig klockan fem, men kunde inte somna. Var uppe några gånger men sen efter åtta tiden så somnade jag äntligen. Klockan tio ringde klockan och då var det dags att gå upp.


Egentligen skulle jag åkt tidigare, men nu blir det som det blir. Packningen är klar, jag skall ta mig en kopp kaffe och sedan åka iväg.


Skall verkligen bli skönt att komma iväg ett par dagar. Bra att mannen jobbar och blir hemma för då behövde jag inte skaffa djurvakt. :) Sen är det ju skönt att åka iväg ensam ibland också, man behöver nog det.


Glad Påsk till er alla!


Jag kanske MMS eller SMS bloggar när jag är borta, får se hur det blir...

Presentation

Omröstning

Varför besöker du denna blogg?
 Brukar titta in här då och då
 Trillade in via en sökmotor
 Kom in via "förstasidan"
 Surfade runt och råkade hamna här
 Annat
 Hittade hit via en annan blogg

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6 7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards