Alla inlägg den 12 juni 2009

Av Sofia - 12 juni 2009 10:43

Jag har inte orkat sitta här på flera dagar, egentligen inte nu heller, men jag trotsar värken en stund.


Är förkyld och har ont i hela kroppen, på det så har jag en fruktansvärd ryggsmärta. Spelar ingen roll om jag går, sitter, står eller ligger, allt gör lika ont.

Idag är i alla fall febern inte så hög så det går åt rätt håll. En förkylning är ju egentligen inte så farlig, man vet att det går över. Finns värre saker att klaga på.


Nu är det SOMMARLOV!!

Dottern hade avslutning igår. Så skönt att det äntligen har blivit lov. Vad jag har längtat!! Härligt med dagar utan krav, att kunna slappa och göra det man vill. Underbart!


Nu hoppas jag på varmare väder så vi kan börja bada, jag älskar att bada, men gillar inte alls att sola. Är vi på en badstrand är jag i vattnet hela tiden, så skönt för kroppen. Jag kan bada timmar i streck.


Nu skall jag koppla ner. Snart kommer en rörmokare och byter våran blandare i badrummet. Den har droppat länge nu, packningen gick inte att byta så det blir en ny blandare istället. Nu läcker den gamla så pass mycket så det inte bara droppar utan det rinner en smal stråle hela tiden. Skall bli skönt med en ny och slippa höra rinnandet från den gamla.

Presentation

Omröstning

Varför besöker du denna blogg?
 Brukar titta in här då och då
 Trillade in via en sökmotor
 Kom in via "förstasidan"
 Surfade runt och råkade hamna här
 Annat
 Hittade hit via en annan blogg

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8
9
10
11
12 13 14
15 16
17
18
19
20 21
22
23
24 25 26 27 28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards