Alla inlägg den 8 juni 2009

Av Sofia - 8 juni 2009 08:19

Idag är det jag som är förkyld. Mannen var det ju i helgen. Har haft så ont i halsen i natt och haft svårt för att sova. Nu känner jag mig febrig -men har ingen feber- och halsen värker ännumera. Skall gå och lägga mig snart igen.


Skjutsade in dottern till skolan idag. Hade lovat det innan jag visste att jag skulle bli dålig och klockorna var ställda efter det, om hon skulle tagit bussen hade hon behövt gått upp mycket tidigare. Nu är det sista skolveckan, skönt!!


Såg när jag körde in till stan att de redan har slagit höet på flera ställen, otroligt att få det gjort så tidigt på sommaren. Eller minns jag kanske helt fel, men jag har för mig att de brukar vara senare, runt midsommar eller senare... men mitt minne har börjat svikta så jag kanske minns fel.


Solen skiner idag, det är nästan molnfritt så det kommer nog bli en varm dag. Härligt! 

Fröerna som jag tänkt så i helgen kommer väl inte bli sådda idag heller, hela jag känner mig förkyld. Som om det inte är nog med värken man har, det blir ju ännu sämre då man är förkyld. Nåja, någongång skall de väl komma ner i jorden, men det får ju inte bli för sent heller.


Nu skall jag krypa ner i den varma sängen och vila ett par timmar till...

Presentation

Omröstning

Varför besöker du denna blogg?
 Brukar titta in här då och då
 Trillade in via en sökmotor
 Kom in via "förstasidan"
 Surfade runt och råkade hamna här
 Annat
 Hittade hit via en annan blogg

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8
9
10
11
12 13 14
15 16
17
18
19
20 21
22
23
24 25 26 27 28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards