Alla inlägg den 29 januari 2009

Av Sofia - 29 januari 2009 23:32

Ja, inte fick jag må bra hela dagen inte. På eftermiddagen fick jag migrän och jag har legat nästan hela kvällen och vilat huvudet. Så typiskt, varför skall det aldrig få vara bra?!


Ja, nu är det ju dags att sova igen...


Imorgon skall jag till tandläkaren så jag hoppas jag inte har migrän då också. Min tandläkare har humor så dit är det roligt att gå. Tänk om alla fick ha en så bra tandläkare då skulle det inte finnas tandläkarskräck.


Efter tandläkar besöket skall jag ta mig en tur på stan om jag orkar. Längesedan jag strosade omkring där, det är skönt att komma ut ibland och slippa samma gamla väggar här hemma.


Ha en bra dag!

Av Sofia - 29 januari 2009 10:35

Sovit gott i natt! Så underbart!!


Ja, jag är ju inte van att få sova en hel natt men inatt gjorde jag det. Frånsett en halvtimme då min dotter ropade för hon hade vaknat och kunde inte somna om. Hon fick komma till min säng och då somnade hon. I vanliga fall brukar jag inte kunna somna om när jag blir väckt så där, men det kunde jag. Hipp hurra.


Inte är jag trött idag heller, jag som brukar vara så sömnig och få gå och lägga mig för att sova ett par timmar till då dottern gått iväg till skolan. Tänk om det kunde få vara så här varje natt, då skulle jag må mycket, mycket bättre.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Varför besöker du denna blogg?
 Brukar titta in här då och då
 Trillade in via en sökmotor
 Kom in via "förstasidan"
 Surfade runt och råkade hamna här
 Annat
 Hittade hit via en annan blogg

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26 27 28 29 30 31
<<<
Januari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards