Alla inlägg den 11 mars 2009

Av Sofia - 11 mars 2009 22:33

Jaha, nu är det snart dags att sova...

Skall bli skönt, om jag nu bara lyckas att somna. Har så svårt för det ibland, speciellt när jag har ont, och det har jag nu...


Skall lyssna på ljudbok först så kanske jag kan slappna av och somna sen. Just nu lyssnar jag på "Sjöjungfrun" av Camilla Läckberg. Har precis börjat, är bara på kapitel tre, så jag kan inte säga så mycket om boken än, men hennes böcker brukar vara bra.


Jag har några böcker som ligger och väntar på att bli lästa nu, dels ljudböcker och sen en bunt gamla vanliga hederliga böcker. Får låta bli att köpa på ett tag nu, de jag har räcker nog ett par månader i alla fall.


Nej, nu skall jag lägga mig och lyssna på min bok...

Av Sofia - 11 mars 2009 08:13

Så härligt väder!

Hela världen är vit utanför. Det är ett tjockt lager med snö och det snöar fortfarande. Jag älskar detta!!


Men jag vet, jag är ganska ensam om det. Dottern suckar, mannen likaså och katten blir bekymmrad för han inte kan gå till sina favorit "toaletter". Ser att han har varit och krafsat runt i kattlådan, han brukar aldrig använda den, bara när han är skadad i benen och inte kan gå ut, eller som nu, då det är för mycket snö för att gräva groparna där han vill.


Men jag, jag myser i alla fall... och grannarnas barn verkar göra likadant. Hm, kontentan av det hela kanske är att jag är barnslig. Tja, i så fall kan jag ta det, man skall ha barnasinnet kvar, då blir livet roligare. =)

Presentation

Omröstning

Varför besöker du denna blogg?
 Brukar titta in här då och då
 Trillade in via en sökmotor
 Kom in via "förstasidan"
 Surfade runt och råkade hamna här
 Annat
 Hittade hit via en annan blogg

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5 6 7
8
9
10 11
12
13 14
15
16 17 18 19 20 21 22
23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards