Alla inlägg den 8 februari 2009

Av Sofia - 8 februari 2009 00:16

Idag har jag mått rättså bra i min värk, underbart!

Dottern och jag åkte in till stan och handlade lite kläder åt henne. Det behövs alltid nya kläder till tonårsbarn ;-)


Har tagit det lugnt resten av dagen,  legat och vilat och lyssnat på ljudbok och tittat på tv nu senare delen av kvällen. Har en hel del inspelade program på dvd:n som jag måste se. Har snart spelat in den full så skall jag spela in nytt finns det nästan ingen plats kvar. När den köptes tänkte man att det går väl inte att fylla all den tiden, men tro mig, det gör det, har ca tre inspelningstimmar kvar bara. Nu minns jag inte exakt hur mycket man kunde spela in men tror det var uppåt sjuttio timmar, eller var det mer?... Huva, hur kan jag ha så mycket inspelat, det kan väl inte stämma, måste kolla det där med antalet timmar sen.


Jaha, nu är det fler som vill sitta vid datorn, dags att lämna den för kvällen alltså... måste skaffa en router så vi kan vara uppkopplade samtidigt, det blir aldrig av bara... Hm, får ta på mig kragen så jag kan ta tag i den och köpa mig en router ;-)

Presentation

Omröstning

Varför besöker du denna blogg?
 Brukar titta in här då och då
 Trillade in via en sökmotor
 Kom in via "förstasidan"
 Surfade runt och råkade hamna här
 Annat
 Hittade hit via en annan blogg

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7 8
9 10 11 12 13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards