Alla inlägg den 24 maj 2009

Av Sofia - 24 maj 2009 01:51

Vi sitter här uppe i natten både jag och dottern. Jag sitter och grejar på datorn och dottern håller på med läxor. Vi är nattugglor båda två :)


Mannen som även han är en nattuggla har i alla fall haft förståndet att gå och lägga sig i sängen, även om han är vaken och ligger där och läser.


Imorgon får det bli sovmorgon för oss alla... skönt!!


Jag längtar något enormt efter sommarlovet nu. Vet inte om det är jag eller dottern som längtar mest. Skall bli så skönt med lediga dagar.

Jag har ju inget arbete så jag brukar säga att jag har semester när dottern är ledig från skolan, annars skulle jag aldrig få känna att jag är ledig på något sätt. Många säger att jag är ledig jämt, men med en sjukdom som gör att man inte orkar göra de saker som man vill så känner man sig minst sagt ledig, snarare fångad i ett fängelse. För att känna mig riktigt ledig behöver jag åka hemmifrån och slippa se alla måsten som ligger och väntar på att bli gjorda, men så är det nog för de flesta.


Nej, nu närmar sig klockan två på natten, får nog säga till dottern att avsluta läxorna även om hon sitter där frivilligt just nu. Vi måste ju sova också...


En fin söndag önskar jag alla!

Presentation

Omröstning

Varför besöker du denna blogg?
 Brukar titta in här då och då
 Trillade in via en sökmotor
 Kom in via "förstasidan"
 Surfade runt och råkade hamna här
 Annat
 Hittade hit via en annan blogg

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6 7 8 9 10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23 24
25 26 27 28
29
30
31
<<< Maj 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards